Scalează repede și bine alături de Board-ul tău

Cu cine îți dorești să te sfătuiești?

Beneficiile unui Board of Advisors

În piețele care se schimbă rapid, cu competitivitate ridicată, multe companii își creează Board of Advisors pentru a le oferi Fondatorilor/CEO-lor sfaturi proaspete și întemeiate pe experiența anterioară.

Obții avantaj semnificativ față de competitori care nu au Board Membrii experimentați și conectați - validează și deschid perspective Disciplină și responsabilitate corporativă mai crescută Ajutor în evitarea greșelilor costisitoare Completarea experientei și abilităților care lipsesc în actuala echipa de management Credibilitate mai mare cu investitori, furnizori și clienți

Pași pentru înființarea unui Board of Advisors

1

Participi la workshop-ul "set-up your board of advisors"

O sesiune intensivă de o jumătate de zi cu Sergiu Neguț care

  • este prezent în multe Board-uri ale companiilor antreprenoriale românești și
  • este, probabil, cel mai bun specialist cu experiență practică, pe acest subiect, în România, în acest moment
  • Afli conceptele de bază, cadrul de gândire în construcția unui Board, modalitățile de recompensă pentru advisori și pleci cu o schiță de profiluri ale Advisorilor din Board-ul tău.
  • În plus, descoperi noi profiluri și/sau nume de advisori potriviți.
  • Și poți să te sfătuiești chiar acolo cu Sergiu Neguț despre situația ta și cam ce ți-ar trebui.
  • Un ghidaj de start să nu pierzi timpul și energia în zone și oameni care ne te vor ajuta să scalezi unde visezi.

Definești zonele și profilurile de advisori de care ai nevoie

  • După ce înțelegi conceptele, cadrul de gândire  și câteva exemple despre Board of Advisors … este momentul să pui prima cărămidă la Boardul tău.
  • Adică să cartezi zonele în care ai sau vei avea nevoie de sprijin în businessul tău în următoarea etapă de dezvoltare. Asta înseamnă să definești câte scaune pui la masa Boardului și să schițezi cum arată profilul advisorilor.
  • Nota bene: pentru cei care doresc un plus de sprijin (conversații mai orientate spre rezultate și o plasă de conexiuni vastă) pot opta să pună un scaun la Board pentru omul Antreprenoria.
2
3

Trimiți invitații și convoci primele întâlniri

  • Urmează munca de identificare de advisori (iar aici vine sprijinul Antreprenoria) și apoi pitch către ei. De asemenea, suntem alături de tine și în construirea pitch-ului.
  • Există un mecanism  simplu de startare (pe care îl vei afla la workshopul cu Sergiu Neguț) despre cum poți să începi lean board-ul tău.
  • Nota bene: pentru cei care doresc un plus de sprijin (conversații mai orientate spre rezultate și o plasă de conexiuni vastă) pot opta să pună un scaun la Board pentru omul Antreprenoria.

Calendarul

Vino la următorul workshop Set Up Your Board of Advisors - 19 februarie 2019 (14 - 20)

Cât mă costă?

Avem 20 (douăzeci) de locuri pentru acest workshop. În funcție de claritatea zonelor de sprijin , definirea profilurilor membrilor și determinarea antereprenorului, la finalul workshop-ului vom selecta 10 (zece) companii cu care vom merge mai departe, în următoarele 6 luni , pentru a-și înființa un Advisory Board cu sprijinul Antreprenoria.

De asemenea, cei mai pregătiți vor avea ocazia să facă live pitching către lideri de business la RBL Summit ediția 8 (în 14 martie 2019).

Workshop #2

Până la 18 februarie 2019

500 RON
plus TVA

Testimoniale

Andra Munteanu (Narada)

Raluca Milin (Avenor)

Sorin Nicolau (Clinica Oana Nicolau)

Contact

Adresa noastră

Calea Dorobanți, 42,
etaj 3, ap. 5,
Sector 1, București